MSL: Kedah vs UPB Myteam

Pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih kepada sifoo aku jeebsion yang bagi peluang kat aku untuk ikot dia shot game ni. Thanks! 🙂 Sebenaqnya susah nak shot gambaq sport terutamanya bola sepak ni. 10mins pertama aku banyak dok main2 setting dan hasil tunjuk ajar dan teguran jeebsion aku dah dpt setting yang sedap diguna huhuhuhu. Banyak lagi yang aku kena belajaq. 90mins tak cukup! aku hanya puas hati (sket ja) gambaq aku pada separuh masa kedua, sbb aku dah paham pegerakan bola dan aku dah mula pantas memulas zoom :P. so, ni lah hasil pertama aku. Harap ada hasil kedua, ketiga dan seterusnya hahahah….

PIC_1460

gambar-gambar selanjutnya sila masuk http://www.jeebsion.com

6 thoughts on “MSL: Kedah vs UPB Myteam

  1. aki .. congrats .. good moments .. only masa post processing .. try not to loose detail bila apply noise reduction, sharpening apa bagai … good luck 🙂

Leave a comment