2nd Hooneymoon: Pulau Langkawi & Island Hopping

Tempat kita org berangkat he Hopping Island

Woaaa skali ni agak sakan jugak aku bercuti bersama wife. Sampai keracunan dan demam2. Cuma agak terkilan sebab tak sempat naik cable car ja. Dan aku rasa aku keracunan sebab makan kat gerai kat bawah tu. percutiaan aku ni macam ‘koboi’ gak la. Malam sebelum tu teringat nak pi, esok pagi tu terus kemas2 n pi bersama wife. Tak plan pon nak pi mana2 mulanya…tapi masa nak simpan keta kat jeti kuala kedah aku ‘diayat’ oleh Let’s Go Travel Agent yang bersiap sedia men’ngap’ aku. So, tak payah aku cita panjang-panjang….meh tengok gambaq kat bawah ni.

Leave a Reply

