Pulau Mutiara: Mission Cari Laksa!

Salaam…lama balik aku tak update blog aku nih. Biasa la wife kesayangan balik bercuti. so, aku pon cuti2kan diri la dari bergelumang dengan pc selama beberapa hari. bagi chance kat wife utk online, berfacebook, edit gambar n update blog dia. Sebenarnya entry kali ni aku nak share gambar2 aku semasa aku berkunjung ke Pulau Pinang bulan lepas (januari)…heheheh lex lex…aku paham, ni dah ujung bulan 2 nak masuk bulan 3 dah. hahahaha…ok lah…apa pon aku update jugak.

Leave a Reply

